شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 24 تیر 1402/ شماره 792
مهمترین عناوین امروز: قیمت‌های جهانی افزایشی و بدون تغییر، انجماد نیما در 28.500، رشد آرام دلار، ثبات نسبی در قیمت های بازار

قیمت‌های جهانی افزایشی و بدون تغییر
مطابق شنبه‌ی هر هفته، جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه 14 ژوئیه 2023، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس اطلاعات نشریه پلتس و به دلیل افزایش قیمت نفت و نفتا طی چند روز اخیر، قیمت‌های جهانی نیز عمدتا روندی افزایشی و یا بدون تغییر داشتند.

پت بطری، ABS و پ پ ها، بیشترین افزایش را داشتند و در مقابل، گروه پرمصرف ها، بدون تغییر ماندند. در نشریه آیسیس نیز، قیمت ها بدون تغییر یا افزایشی بودند. در نشریه آیسیس پلی اتیلن ها و پلی استایرن ها روندی افزایشی داشتند.
 
انجماد نیما در 28.500
میانگین هفتگی فروش حواله کالاهای اساسی همچنان در قیمت 28 هزار و 500 تومان، بدون تغییر است. قیمت های پایه‌، فردا در حالی اعلام خواهد شد که دلار نیمایی ثابت مانده و قیمت های جهانی هم نسبت به هفته گذشته روندی افزایشی و بدون تغییر دارند.

رشد آرام دلار
دلار آزاد که هفته گذشته در مجموع 1,050 تومان افت داشت و بازار را با 49 هزار و 300 تومان به پایان رسانده بود، امروز و هفته جدید را هم کاهشی و با 49 هزار و 200 تومان آغاز کرد ولی در ادامه با افزایشی اندک تا 49 هزار و 400 تومان پیش رفت.

در نهایت تا ساعت 15، هر دلار، با 50 تومان افزایش نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته، 49 هزار و 350 تومان پیشنهاد می‌شد. در مرکز مبادله ارز و طلای کشور نیز، دلار نسبت به پنجشنبه، تغییری نداشت و 41 هزار و 257 تومان قیمت خورد.

ثبات نسبی در قیمت های بازار
قیمت های بازار امروز عمدتا روندی افزایشی و بدون تغییر داشتند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس سنگین فیلم و سنگین بادی روندی کاهشی داشتند و بین 100 تا 1300 تومان اُفت را ثبت کردند و سایر کالاها بدون تغییر باقی ماندند. کالاهای گروه پ پ نساجی mfi بالاها تا 400 تومان کاهش را ثبت کردند و کالاهای mfi پایین بدون تغییر نسبت به قیمت پنجشنبه پیشنهاد شدند.

گروه پ پ شیمیایی هم امروز بدون تغییر تا 500 تومان اُفت را رقم زدند. گروه پی وی سی امروز بدون تغییر تا 300 تومان افزایش داشت و گروه پت بطری هم با 300 تا 500 تومان افزایش، پیشنهاد شد.

عدم تصویب افزایش قیمت PVC در جلسه بررسی قیمت گذاری
در جلسه بررسی قیمت گذاری، که در تاریخ 20 تیرماه برگزار شد افزایش قیمت PVC توسط سازمان حمایت و اکثریت صنایع پایین دستی مورد موافقت قرار نگرفت.

پایان هفته برنت با عقب‌نشنی به 79 دلار
برنت که معاملات هفته گذشته را با 78 دلار آغاز کرده بود، در طی هفته بین 78 تا 81 دلار نوسان داشت و در نهایت بازارهای جهانی، روز جمعه با عقب‌نشینی به 79 دلار به پایان رسیدند. قیمت پایانی نفت برنت در معاملات جمعه، 79 دلار و 63 سنت بود.

خیز ناکام بورس تهران
بعد از ریزش 131 هزار و 234 واحدی بازار سرمایه در هفته گذشته، بورس تهران امروز و هفته جدید را صعودی آغاز کرد ولی شاخص کل در پایان معاملات با افت 513  واحدی، به 2 میلیون و 708 هزار واحد رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟